Politica confidentialitate

Politica de confidenţialitate

 

TERMENI SI CONDITII DE ACHIZITIONARE SI REZERVARE A SERVICIILOR TURISTICE

          Prezentul contract reglementeaza termenii si conditiile generale (in continuare denumite „T.C.G.”) privind rezervarea si achizitionarea serviciilor turistice oferite de catre societatea SC COMPLEX PARC PINI MOINESTI SRL, cu sediul in Loc. Moinesti, Jud. Bacau, Str. General Nicolae Sova, Nr. 13 A, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J04/715/2013, avand CUI RO32051681 , e-mail: info@parcpini.ro  (in continuare denumita „Hotelul”) aplicabile tuturor clientilor persoane fizice sau juridice.

Prin efectuarea unei rezervari sau prin cazarea la hotel, clientul isi da acceptul, fara obiectiuni asupra conditiilor si termenilor generali de rezervare si achizitionare a serviciilor turistice, valoarea acestora fiind aceiasi ca a unui contract valabil incheiat.

Termenii specifici de plata si anulare ai ofertelor speciale predomina stipularilor termenilor generali.

Ne rezervam dreptul de a efectua modificari ale T.C.G, sau ale continutului saitului fara o notificare prealabila.

Pentru detalii suplimentare, va rugam sa ne contactati. Membrii personalului nostru vor fi mereu deschisi sa va ajute cu informatiile de care aveti nevoie.

 

REZERVARI

Alocarea camerelor se realizeaza in functie de disponibilitatea din ziua cazarii. Din acest motiv, nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alaturate etc.

Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor, pe care hotelul incearca sa le onoreze in limita disponibilitatii.

Rezervarea nu se considera finalizata decat dupa primirea confirmarii platii din partea clientului si dupa primirea confirmarii din partea Hotelului.

Plata pentru rezervarile de pana in 7 zile se face pentru 100% din valoarea sejurului.

Pentru rezervarile mai lungi de 7 zile se poate solicita un avans care reprezinta 50 % din valoarea sejurului, diferenta de bani se va achita la receptie in momentul sosirii.

ANULARI / NEPREZENTARI / PENALIZARI

In cazul anularii rezervarii cu mai mult de 7 zile pana la data de incepere a sejurului, hotelul are dreptul de a aplica o penalizare egala cu contravaloarea primei nopti de cazare, camera fiind disponibilizata pentru cazarea altor clienti.Returnarea diferentelor de bani se va face in termen de maxim 30 zile de la data anularii rezervarilor.

In cazul anularii cu mai putin de 7 zile pana la data de incepere a sejurului, a neprezentarii sau a reducerilor de sejur anuntate pe parcursul cazarii, hotelul isi rezerva dreptul de a retine cu titlu de daune-interese contravaloarea serviciilor platite si neconsumate, in baza evaluarii punctuale a fiecarei situatii cu exceptia imprejurarilor de forta majora. In aceste cazuri, camera va fi eliberata si disponibilizata pentru cazarea altor clienti.

 

TARIFE SI MODALITATI DE PLATA

Tarifele sunt exprimate pe noapte si includ  TVA.

In cazul sejururilor desfasurate pe intervale de timp cu tarif diferit, pretul va fi calculat proportional.

Tariful pentru micul dejun este in valoare de 25 lei/zi.

Pentru efectuarea rezervarilor, clientii vor achita in avans valoarea totala a serviciilor turistice solicitate, prin virament bancar. Plata se face in baza proformei emise de SC Complex Parc Pini Moinesti SRL  care va fi transmisa prin e-mail.

Clientul este responsabil pentru verificarea informatiilor trecute in factura/proforma, pentru a nu aparea neconcordante legate de serviciile solicitate.

Efectuarea platii are valoarea unei confirmari exprese a facturii/proformei , iar eventualele solicitari ulterioare de modificare nu vor fi luate in considerare.

Rezervarea se considera anulata daca nu se respecta termenul de plata mentionat pe factura/proforma.

Pentru oferte personalizate (rezervari pentru grupuri mai mari de persoane si perioade mai lungi de timp) va rugam sa ne contactati la telefon (+4) 0753 570 787

Ofertele sunt afisate si pe site-ul hotelului www.parcpini.ro la sectiunea “Preturi”

Tarifele pot fi modificate in orice moment, majorarile de tarife neafectand rezervarile deja confirmate.

 

ORELE DE SOSIRE SI DE PLECARE

Cazarea ( check- in ) se efectueaza incepand cu ora 15.00, iar eliberarea camerelor se realizeaza pana cel tarziu la ora 12:00 a zilei urmatoare (check- out)

Aceasta regula a fost instituita datorita faptului ca in intervalul orar 12:00 – 15:00 se realizeaza igienizarea camerelor.

In cazul in care ajungeti la hotel inainte de orele 13:00 (dar nu mai devreme de orele 12:00) si avem camere pregatite, cazarea se poate efectua.

La check-in se vor prezenta documentele de identitate (carte identitate, pasaport, certificat de nastere in cazul copiilor minori ) pentru toate persoanele ce vor beneficia de serviciile de cazare.

PROGRAMUL DE FUNCTIONARE

Receptie – non stop.

Micul dejun - se serveste zilnic intre 8:00 – 11:00, in restaurant sau pe terasa.

Bar : zilnic 8:00 – 23:00.

Restaurant : zilnic 08:00 – 23:00 ( ultima comanda la ora 23 )

 

SIGURANTA

Desi luam toate masurile de precautie, nu ne  asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate din incinta hotelului (camere, spatii comune, restaurant, bar si parcare) sau in caz de daune.

Hotelul nu este raspunzator de disparitia banilor care apartin clientilor.

Nu ne asumam raspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni in urma utilizarii in mod neadecvat a dotarilor din cadrul hotelului.

 

OBLIGATIILE HOTELULUI

Hotelul are obligatia de a asigura clientilor spatiul de cazare rezervat impreuna cu serviciile suplimentare la nivelul calitativ impus de normele metodologice de clasificare.

In cazul in care, dupa inceperea sejurului, o parte importanta din serviciile turistice comandate nu este realizata, hotelul are urmatoarele obligatii:

  1. Sa ofere clientului alternative corespunzatoare in vederea continuarii sejurului, fara majorarea pretului, respectiv serviciile turistice oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate.
  2. In cazul in care nu pot fi oferite clientului alternative corespunzatoare sau acesta nu le accepta din motive intemeiate, sa asigure returnarea contravalorii serviciilor neprestate.

Hotelul este raspunzator pentru buna executare a obligatiilor fata de clienti, cu exceptia situatiei, cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin T.C.G. se datoreaza clientului.

 

OBLIGATIILE TURISTILOR

Clientul are obligatia sa anunte hotelul prin telefon ( 0753570787 ) sau e-mail ( info@parcpini.ro ) in cazul in care, in ziua de cazare soseste ulterior orelor 24.00, sub sanctiunea anularii rezervarii si al retinerii cu titlu de daune-interese a sumelor platite drept avans.

Clientul are obligatia de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea in aceleasi conditii la plecare, in caz contrar eventualele lipsuri sau degradari ale bunurilor din camera, vor fi suportate de turist. In cazul in care la sosirea in camera , lista de inventar este diferita de obiectele de inventar prezente in camera, clientul are obligatia de a informa receptia referitor la acest aspect.

Este strict interzisa introducerea si folosirea in camerele hotelului de aparatura electrocasnica (resou, cafetiera, storcator de fructe, fier de calcat, fierbator, etc.)

Clientul este raspunzator pentru luarea la cunostinta si respectarea T.C.G. pe intreaga durata a sederii.

In incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o tinuta decenta.

Accesul in incinta hotelului,a restaurantului sau a terasei cu alimente si bauturi din exterior este interzis.

Este interzis accesul copiilor sub 14 ani in incinta hotelului, daca nu sunt insotitii de o persoana majora. In cazul tuturor minorilor, sub si peste 14 ani, raspunderea pentru daunele sau accidentele cauzate de acestia este suportata de parinti respectiv, in lipsa acestora, de tutore, chiar daca parintele sau tutorele nu insotesc copilul. Copiii sub 14 ani trebuie supravegheati incontinuu de un adult.

Este interzisa folosirea prosoapelor in afara camerelor.

Este interzisa parasirea restaurantului sau terasei cu alimente si/sau bauturi, vesela, tacamuri, etc.

 

CONDUITA SI FOLOSIREA SPATIILOR COMUNE

Hotelul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti clienti.

Nu este permis consumul de alimente si bauturi din surse proprii in spatiile comune.

Hotelul nu percepe taxa pentru accesul la internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni sau lipsei sporadice a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau a suprautilizarii acestuia de catre turisti.

Clientul este raspunzator pentru daunele provocate, din culpa sau cu intentie, celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor hotelului.

 

MUSAFIRI

Puteti primi musafiri sau oaspeti in camera dumneavoastra intre orele 10.00 si 19.00, fara costuri suplimentare, cu anuntarea in prealabil a personalului hotelului.

In cazul in care clientii primesc vizitatori in intervalul 19:00-10:00, acestia din urma vor trebui sa achite diferenta de tarif si sa se inregistreze la receptie, fara a depasi numarul maxim de persoane admise in camera.

 

SPATIUL DE PARCARE SI AUTOTURISMELE

Locurile de parcare nu se aloca si nu se rezerva, optiunea de parcare facandu-se in baza  disponibilitatii din acel moment.

Hotelul nu percepe taxa de parcare. Parcarea este gratuita in limita locurilor disponibile.

Desi luam toate masurile de precautie, nu ne asumam responsabilitatea in caz de furt sau de daune pe suprafata proprietatii noastre.

 

 

ANIMALE DE COMPANIE

Din pacate nu dispunem de camere dotate pentru turisti cu animale de companie.

Este interzis accesul cu animale de companie in incinta hotelului.

Hotelul isi rezerva dreptul sa refuze cazarea clientilor insotiti de animale de companie sub sanctiunea anularii rezervarii si a platii unei penalitati echivalente cu intreaga valoare a serviciilor. acceasi sanctiune se aplica si in cazul in care se constata prezenta in hotel a animalelor de companie dupa efectuarea cazarii.

FUMATUL

Fumatul este interzis in incinta hotelului, exceptand spatiile amenajate cu scrumiere.

NEVOI SPECIALE

Majoritatea spatiilor din hotel nu sunt accesibile persoanelor cu dizabilitati. Orice nevoie speciala trebuie anuntata in avans.

 

RECLAMATII

Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toata durata sederii turistilor in hotel. Reclamatiile ulterioare incheierii sejurului nu vor fi luate in considerare.

Hotelul se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la clienti in legatura cu seviciile prestate in maximum 24 de ore de la momentul formularii acesteia.

Reclamatiile privind prejudiciul cauzat prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client in hotel trebuie aduse la cunostinta hotelului in cel mult o ora de la data constatarii evenimentului.

 

LITIGII

Orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii politicii hotelului nostru, vom incerca sa o rezolvam pe cale amiabila. Daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de instanta competenta in conformitate cu legile romane in vigoare.

 

PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Hotelul garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale clientilor. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuarii unei rezervari sau in vederea prestarii serviciilor de turism si alimentatie publica nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care hotelul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

Informatiile vor fi prelucrate in conformitate cu prevederile legale, putand fi folosite in

scopuri asociate comercializarii serviciilor companiei, cum ar fi:

  • Procesarea comenzilor sau cererilor dumneavoastra.
  • Oferirea de servicii.
  • Facturare.
  • Solutionarea cererilor, intrebarilor sau a reclamatiilor dumneavoastra.
  • Realizarea studiilor de piata si marketing.
  • Contactarea dumneavoastra in legatura cu ofertele noastre.

Cu stima,

Conducerea Complex Parc Pini Moinesti

Dacă aveți întrebări sau solicitări cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal sau dacă aveți nevoie de informații suplimentare, contactați-ne la office@parcpini.ro